Jump to content

Buenos días! El desayuno del martes :)

Puntuar este tema:


Vicky

Recommended Posts

Buenos días niñas!

Llueve....

Avanzamos la semana que es cortita :D

Hoy hemos amanecido a las 7 :fiesta: y ya es una hora razonable :lol: a ver si nos quedamos en las 7/30 :meapunto: 

Quiero ir al cementerio, compré unas flores para mi abuela y las llevo en el maletero desde hace por lo menos 3 semanas :bate: y por la tarde nos pondremos con la calabaza, no se que saldrá :duda: os pondré una foto del final ;) 

Algo os iba a contar pero no me acuerdo, así que a la tarde vuelvo :) 

@encarnasao  :beso:@neska :beso: @Ishtar:beso: @manheim :beso: @paiper  :beso:@Missis :beso: @araceli :beso: @covaro :beso:    @RosaNegra24 :beso: @mcelia :beso:  @jalapa :beso:@alumna :beso: y para tod@s:beso: :beso::beso::beso::beso::beso::beso: 

 

6dc41dedd16110041c0f42823947d0c7.jpg

b31f632de7037ca523b4b66bf1658e65.jpg

ffc2b3b141f34df9f844911c21e305ae.jpg

 

1502e7a8a6b82b800f8cae15975c5193.jpg

56ec519d2593090e06728858c410fa05.jpg

BARRAQUITO_SABORESDECOLORES4.jpg

82e834b356f99da761cd48ec440661f2.jpg

f1172bc4b926b4f465705f52177e5756.jpg

942330638e451bf9517c432f47016d56.jpg

67aeefe903f0869db153a5cadbf2cff3.jpg

2b694642c6177091b66831cff70a5864.jpg

:beso:

  • Me gusta 5
  • Gracias 2
Enlace al post
Compartir en otros sitios

Buenos días @Vicky y todas.

Hoy tenemos desayuno de despedida, pues la compañera que está embarazada se coge la baja maternal, osea que casi no la veremos en un año, pues está de 5 meses, ya pondré fotiki del ágape.:dientes:

El día ha amanecido despejado y sin tanto viento, que ayer fué horroroso, pensé que volaba la casa, y que frío:nodigona:

De la visita no puedo decir nada, pues nada dicen, osea que ....era una pareja joven y hasta aquí puedo leer.:duda:

A ver si hoy puedo poner una lavadora, que tengo atraso del fin de semana, y que no llueva, pues decía el tiempo en tv3 que igual a la tarde llovía, ya veremos en que queda todo.

Pues poco más por ahora, cuando salga me iré a casita derechita y ya está.8)

Besukis a todas y a mejorarse las pachuchis:beso:

  • Me gusta 5
Enlace al post
Compartir en otros sitios

Buenos días.

mucho frió.

niñas ayer volví a nacer, pa habernos matao:herida:

perdí el control del coche en una curva por el agua y de repente me vi   estrellandome  contra un monte, me baje por mi propios medios y muy asustada por que me vi envuelta en humo, pero no, era el aire del airbag,  tuve suerte pues pararon tres chicas y detrás venia un camión de bomberos que enseguida miraron y me dijeron que no estaba ardiendo el coche.

una chica llamo al 112 mientra yo llamaba a joaquin.

en estos casos te das cuanta lo buena gente que hay y lo bien que estamos en nuestro país en cuanto a atenciones, en nada llegaron los forales que es la policía autonómica, super amables y en nada la ambulancia, yo pensaba que no tenia nada, solo sangraba por la nariz y la boca y poco, cuando llegue al hospital ya me estaban esperando y la atención fue exquisita, tanto de médicos, enfermeras como celador.

con forme iba pasando el tiempo tenia mas dolores y me iban saliendo moratones.

después de un montón de pruebas, a las cinco de la tarde me dieron el alta.

lo siento mas por el susto que les di a mi familia, el mediano paso mal rato, no me dejaba sola y cuando me levante de la camilla tuve un buen mareo y el pobre se asusto mucho.

estoy muy dolorida y amoratada pero estoy VIVA:fiesta:

el coche :nodigona:yo lo vi muy mal, pero hay que esperar que lo vea el perito, pero como dice joaquin es lo que menos importa.

no puedo estar mucho sentada por que me duele mucho la espalda y la rabadilla.

deseo que tengáis TODAS un estupendo día :beso::beso::beso::beso::beso::beso::beso::beso::beso::beso:

 

  • Me gusta 2
  • Triste 4
Enlace al post
Compartir en otros sitios

Buenos dias, tenemos luz y estamos secos..

Encarna k susto, pero bueno al coche k le den, tu eres lo importante. Estos dias conoceras parte de tu cuerpo k no sabias ni k existian, pero si solo son moratones, ibupro y listo. Bssss

Yo llevo 2 dias con la respiracion contenida, mi tia-capi estos dias estaba pachucha, y ha terminado ingresada por una bacteria en sangre...De momento el resto se arreglan, pero cuando le den el alta ire a poner orden y concierto, pork ya sabeis con kien tratamos...Acabo de hablar con ella y dice k esta bien, solo tiene 37º...

 

Bueno voy a poner la lavadora k ya tocaba

Cajon de bss y achuchones lleno, yo ya he pillado mi racion

  • Me gusta 4
  • Gracias 1
Enlace al post
Compartir en otros sitios

                                1016787381_esunbuenda..jpg.ed9b06af2829cdf150c7463f8367801d.jpg

 

Buenos días. Por aquí no ha parado de llover con fuerza desde anoche y durmiendo sólo a ratos por los dolores. Y por lo que parece la estación se presenta lluviosa y fría en extremo. Menos mal que aquí no nieva, porque esos pueblos que se han quedado sin luz e incomunicados por la nieve, también van aviados. Menos mal que suelen tener inmensas chimeneas en las que ponen un trébedes y cocinan en una olla tan ricamente.:dientes:

 

 @VickyProcura ir al cementerio antes de las fechas clave, porque el día de Todos los Santos y el de Difuntos las colas son impresionantes.:o

El año pasado hice varios panes de muertos, para casa y para regalar, este año no he pensado todavía en nada. Me traje unas castañas grandes de la sierra y las asaré al amor de la lumbre. Las que venden aquí en el Mercado son pequeñas y no me gustan.

Los ojitos pueden hacerse con alfileres de cabeza negra, cortando parte de los pinchos y dejando lo justo para enganchar.

¿Cómo van las pruebas de maquillaje?

Ese té parece que tiene ya sabor a días navideños.;)

Pasa un buen día.:beso:

@womangirl  Espero que lo pasaras muy bien en Madrid.

Pasa un magnífico día.:beso:

 

@neska  Qué bien otro desayuno festivo, a ver si esta chica “se estira” un poco más que el de la semana pasada.

Me alegra que lo pasaras tan bien en el viaje.

Pasa un buen día.:beso:

 

@encarnasao  Menudo susto has llevado. Lo más importante es estar viva. Los días de tanta lluvia sólo deberías salir en caso de mucha urgencia porque se forman balsas de agua muy peligrosas. Espero que tomando calmantes, los dolores no vayan a más. Cuídate mucho y quédate en casa tranquila el tiempo necesario, lo importante es volver a estar bien, todo lo demás puede esperar. Déjate mimar ahora. Dentro de unos días, cuando estés mejor, coméntalo con tu doctora por si ella estimara conveniente hacerte algunas pruebas por si acaso.:beso:

 

@RosaNegra24  Abrígate bien cuando saques a Dexter, que entre el frío y la lluvia se pescan muchos resfriados.

Pasa un bonito día.:beso:

 

@mcelia  Que tengas un buen día.:beso:

 

Pasad todas un magnífico día y acordaos de ser felices.:beso::beso:

  • Me gusta 5
  • Gracias 1
Enlace al post
Compartir en otros sitios

Buenos días.

 

Hoy es un día muy triste. Ayer nos enteramos que la perrilla de mi tía ha muerto envenenada. :cry: De verdad que no entiendo a esta sociedad tan podrida. Pobre pequeñaja... todo amor y el pensar todo lo que ha tenido que sufrir hasta que ha dejado de respirar. :(  

 

Así que... poco más que contar. :(

 

@Vicky Sí, pongo el tomate frito de Mercadona.

2252a0e956467878f4e0aff73f8fce70.340.340

Ayer estuve escuchando que seguramente al final, el año que viene no sea cuando definitivamente terminen con los cambios de hora, que van a dejar margen para que los países se lo piensen, decidan si dejan de hacerlo, y qué horario es el que quieren... si el que nos corresponde, o el que no nos corresponde... En fin, la estupidez humana llega a límites insospechados. :frito:

 

@encarnasao Madre mía, es verdad que vaya susto. Si yo alguna vez que sólo he tenido que dar un volantazo o un frenazo y no ha pasado nada de nada, iba completamente cagada y tardé mucho en quitarme el miedo. Pero hay que mirarlo como tú, estás bien y viva, el coche es secundario. Ahora a cuidarse mucho y a disfrutar más de la vida. :beso:

 

@covaro Ojalá lo de tu tía no sea nada malo y os dé una alegría pronto. :beso:

  • Me gusta 5
  • Triste 1
Enlace al post
Compartir en otros sitios

@antonia    Muchas felicidades aunque sea con retraso, que ayer iba con prisas y no pude pararme a nada. Espero que disfrutaras de tu día y tú y tu familia estéis bien.

 Pasa un buen día.:beso:

               

                                          cesta-con-flores-silvestres..jpg.4b621f312bcaa39160ead3cf1b4c3019.jpg

  • Me gusta 1
Enlace al post
Compartir en otros sitios

Buenos días, nubladillo y ha chispeado, menos frío que ayer.

 A ver si mañana alarga media horita más de dormir, que te de tiempo a hacer todo lo que quieres.

Esta noche no he dormido muy bien, la regla parecía que terminaba pero ha vuelto con fuerza, el viernes si esto no para me acercaré a la consulta a preguntarle al gine. 

La peque si que tiene plan para mañana, la mayor no, no le gusta mucho salir por la noche, sus amigos si salen por la noche, que lo hacen muy esporádicamente  van a un pub y a ella le agobia.

@encarnasao siento mucho el susto que has pasado, espero que te recuperes muy pronto de las magulladuras, déjate querer y que te cuiden mucho.:beso:

@covaroque se mejore tu tía

@Ishtarespero que esta noche puedas descansar mejor.

Feliz día a tod@s:beso::beso::beso:

 

 

 

 

  • Me gusta 4
  • Gracias 1
Enlace al post
Compartir en otros sitios

@encarnasao vaya sustako maja, menos mal que poca cosa, las magulladuras se pasarán poco a poco, lo importante es que no haya sido peor.

@covaro ya siento lo de tu tía, a ver si mejora poco a poco.

Paso la fotiki del piskolabis, hemos tocado a más porque faltan dos compañeros que hacen fiesta., pero ha estado muy bien, los bokatas eran más grandes y han sobrado y todo....8)

Spoiler

IMG_20181030_100202.thumb.jpg.f05b48a8c39e8a1cf9f63f06c68a68c0.jpgIMG_20181030_100225.thumb.jpg.f952512cf5bf32fc408eec3a7223408f.jpgIMG-20181030-WA0008.thumb.jpg.ddf281e2af0746d391eb3531d2f79c77.jpg

 

 

  • Me gusta 4
  • Gracias 1
Enlace al post
Compartir en otros sitios

Buenas noches niñas!

Sin parar de llover en todo el día y sin parar de correr.... con lo tranquilo que fue ayer, ya se podía compensar...

En fin, la mañana horrible de curro, he ido al cementerio, luego a comprar, a por V, he terminado de currar, hemos hecho la calabaza, le he quitado la parte negra de la cara a la capa de V que en principio era como la mía, pero no, he tenido que coser una parte :anda-ya: 

Mañana os pongo una foto de la calabaza porque la foto que le he hecho, da pena :nodigona: 

 

Lo primero, @encarnasao que susto :porfavor: menos mal que estás bien :porfavor: 

Realmente volviste a nacer, así que ahora a pensar en ti un poquito más que la vida es así de jodía y en un momento... 

Es verdad que hay buena gente :) y en cuanto a las atenciones, yo una única vez he tenido que necesitar a la Guardia Civil y se portaron de lujo :up: 

El coche se arreglará, el caso es que estés bien y que no tengas muchos dolores :beso: :beso: :beso: 

 

Lo segundo @antonia  muchas felicidades :fiesta: aunque atrasadas :bate: 

:beso: 

  • Me gusta 5
Enlace al post
Compartir en otros sitios

Únete a la conversación

Puedes escribir el tema o contestación ahora y registrarte después. Si tienes una cuenta, conéctate para publicar con tu cuenta.
Nota:Tu publicación requerirá que un moderador la apruebe para que sea visible por todos.

Invitado
Responder en este tema...

×   Has pegado contenido con formato.   Borrar formato

  Only 75 emoji are allowed.

×   El contenido del enlace se ha mostrado de forma automática.   Mostrar sólo el enlace

×   Tu contenido previo ha sido restaurado.   Borrar todo el texto

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Mensajes

    • JDRM
      Hola, ayer me regalaron el Cocinero Sabores Mercedes pero viene sin instrucciones ni recetas.... ¿alguien sería tan amable de pasarmelo? me haría un gran gran favor.  Gracias
    • Methrenscoro
      Nfvs 鈥淢adrid city of care鈥?starts with a project against so Floriano affirms that "the PSOE is not there, [url=https://www.nikeairforces.de] nike air force1 [/url] nor is it expected, [url=https://www.conversede.de] converse schuhe [/url] and only seeks the owner by making demagoguery the exercise of opposition action" The deputy general secretary of Organization and Electoral of the PP, [url=https://www.nbbalance.de] new balance nb 530 [/url] Carlos Floriano, [url=https://www.nike-dunk.it] dunk panda [/url] has reiterated today "the disappointment and anger that many of us feel when some try to put us all in the same bag and when, [url=https://www.asicsgel.de] asics gelkayano [/url] a few, disgrace the political project by which we work every day". Thus, he has reiterated that "corruption is neither excused, nor tolerated, nor coexisted with." In this sense, the popular leader has thanked all the people who are dedicated to politics, to improve the lives of citizens and has vindicated the role of those who manage what belongs to everyone. Floriano also recalled that "not all parties, nor all people from all parties, are"The deputy general secretary of the PP, who inaugurated the Intermunicipal of the PP of Extremadura in M茅rida, has opted to combat corruption "without the slightest reservation" and to not tolerate "general causes or global disqualifications." From drift to recoveryCarlos Floriano has highlighted the work of the first year of Mariano Rajoy's Government, which has managed to transform Spain from being a country adrift, at the mercy of international events, to being a country that is on the "good road". For this reason, the year 2013 will be a complicated year, but it will also be "the threshold of our country's recovery, it will end better than it began and there will not be another year that ends worse than it began." "We will get out of the crisis." crisis because this is a great country and we have a great Government", he assured. To do this we must continue with Rajoy's reformist vocation that leads us to solve problems that no one put on the table. In this sense he has highlighted the Law of Unit of Mmarket, approved yesterday by the Council of Ministers that allows merchandise to be sold anywhere in Spain with the same author...
    • buiductrung
      Predicting French odds accurately involves understanding the nuances of the French football leagues, considering various factors that influence match outcomes, and utilizing expert analysis. Here's a guide on how to predict French odds accurately, Let's join the reputable bookmaker wintips football prediction for weekend Research Teams and Players: Conduct thorough research on the teams and players competing in French football leagues, such as Ligue 1 and Ligue 2. Analyze their recent form, head-to-head records, home and away performances, squad depth, key players, and tactical approaches. Understanding the strengths and weaknesses of each team can help you make more informed predictions. Understand League Dynamics: Familiarize yourself with the unique dynamics of the French football leagues, including Ligue 1 and Ligue 2. Consider factors such as the competitive balance of teams, playing styles, refereeing tendencies, and historical trends in match outcomes. Understanding the specific characteristics of French football leagues can provide valuable insights for predicting odds accurately. Assess Home and Away Form: Evaluate each team's home and away form, as well as their performance against specific types of opponents. Some teams may perform significantly better or worse when playing at home or away, which can impact the likelihood of different outcomes and betting odds. Assessing home and away form can help you identify value opportunities in the betting markets. Consider Team Motivation: Take into account the motivation of each team in the context of the league standings and objectives. Teams vying for the title, European qualification, or relegation survival may approach matches with different levels of intensity and focus, which can influence their performance and the outcome of the match. Consider each team's motivation when predicting odds accurately. Follow Expert Analysis: Stay informed by following expert analysis and predictions from reputable sources specializing in French football. Pay attention to insights from sports analysts, pundits, and betting tipsters who offer in-depth analysis of Ligue 1 and Ligue 2 matches. Expert analysis can provide valuable perspectives and help you identify betting opportunities. Monitor Team News and Injuries: Stay updated on the latest team news, injuries, suspensions, and lineup announcements. The availability of key players can have a significant impact on match outcomes and may affect betting odds. Pay attention to pre-match press conferences, official team announcements, and reliable sports news sources for timely updates. Assess Tactical Match-ups: Analyze how the tactical styles and formations of each team are likely to interact in the match. Consider factors such as playing styles, strengths and weaknesses, key matchups between individual players, and tactical adjustments made by coaches. Assessing tactical match-ups can provide insights into potential outcomes and help you predict odds accurately. Please join bookmaker wintips to refer to the reputable dropping odd football prediction Evaluate Head-to-Head History: Review the head-to-head history between the two teams competing in the match. Look for patterns or trends in previous encounters, such as dominant performances by one team or closely contested matches. Consider how historical matchups may influence the current match and betting odds. Factor in External Variables: Take into account external variables that could affect the match, such as weather conditions, travel schedules, or off-field distractions. These factors may not always be reflected in betting odds but can influence the performance of teams and individual players. Assess how external variables may impact match outcomes and adjust your predictions accordingly. Utilize Statistical Models: Leverage statistical models and data analysis techniques to supplement your predictions. Access historical data, advanced metrics, and predictive algorithms to identify trends, patterns, and statistical indicators that may inform your betting decisions. Statistical models can provide valuable insights into potential outcomes and help you predict French odds accurately. Practice Risk Management: Manage your risk exposure by diversifying your bets and avoiding placing overly large wagers on single outcomes. Consider spreading your bets across multiple markets or exploring alternative bet types to mitigate risk and maximize potential returns. Practice responsible bankroll management to ensure long-term sustainability in your betting endeavors. Review and Learn from Results: After each match, review your predictions and analyze the outcomes to identify strengths and weaknesses in your approach. Learn from both successful predictions and incorrect assessments to refine your predictive strategies and improve your accuracy over time. Incorporate lessons learned from past results into your future predictions to enhance your ability to predict French odds accurately. Research Ligue 1 and Ligue 2: Conduct thorough research on Ligue 1 and Ligue 2, the top two tiers of French football. Familiarize yourself with the teams, players, managers, recent form, head-to-head records, and other relevant statistics. Understanding the dynamics of both leagues will provide valuable context for predicting match outcomes and assessing betting odds. So Where can I bet on dropping odds? Let's find out at our wintips bookmaker Assess Team Performance Metrics: Evaluate team performance metrics such as goals scored, goals conceded, possession statistics, shot accuracy, and defensive solidity. Analyze how teams perform both at home and away, as well as their performances against different types of opponents (e.g., top teams vs. Bottom teams). Assessing team performance metrics will help you identify patterns and trends that can inform your predictions. By incorporating these expert tips and strategies into your predictive process, you can improve your ability to predict French odds accurately and make more informed betting decisions in Ligue 1 and Ligue 2 matches. Remember to conduct thorough research, stay disciplined, and approach betting with a strategic mindset for the best outcomes.  
    • gedrohorka
      Pero Roja Bet Chile no es solo un lugar para realizar apuestas deportivas; también es un destino para aquellos que buscan estar al tanto de  https://roja-bet-chile.cl/ las últimas noticias y análisis deportivos. El sitio ofrece una amplia cobertura de eventos deportivos importantes, junto con análisis expertos y estadísticas detalladas que pueden ayudar a los apostadores a tomar decisiones informadas al realizar sus apuestas.
    • stanimal
      "Hey sports enthusiasts! Looking for the latest updates and insights on your favorite teams and athletes? Check out tỷ số bóng đá hôm nay for all the buzz in the sports world! From game highlights to expert analysis, we've got you covered. Don't miss out, visit us today!
    • hytso
      Descubre una nueva y emocionante experiencia con https://1win.com.mx/bonus Ofrece una gran variedad de opciones disponibles junto con la posibilidad de ganar algo de dinero extra. El factor clave que consideraría antes de unirme a una plataforma de juegos de azar en línea es ser consciente de que me tratan de manera justa. Debo confesar que no es tan fácil encontrar una plataforma en la que pueda confiar plenamente.
    • chapa
      Explorar Midas Casino en España fue una auténtica delicia. La amplia gama de juegos y las atractivas bonificaciones hicieron que la experiencia de juego fuera muy agradable. Me gustó especialmente la navegación fluida y la interfaz fácil de usar. Para cualquiera que busque un casino en línea entretenido y gratificante, merece la pena echar un vistazo a Midas.
    • barbarajam
      ¡Recomienda un buen casino en España!
    • Wenem
      BNB has gained huge momentum in the world of cryptocurrencies. One of the most significant advantages of BNB is its high transaction speed and low transaction fees. To get uninterrupted access to analytics, search and access to blockchain data. The bnb chain explorer search engine allows anyone to quickly search for transactions, view accounts and balances, and check smart contracts, including all forks and sidechains. Apart from validating crypto transactions with one click, it displays the block height, information about the latest blocks added to the blockchain, the current status of validators, and so on. By working with BNB Chain Explorer, I was able to explore new investment opportunities and effectively optimize my portfolio.
    • Methrenscoro
      Ezgu General Service Inspection Plan Madrid is among the 12 main cities in the world, [url=https://www.nbbalance.de] new balance [/url] according to data from the study "Madrid in the context of global cities", [url=https://www.adidas-yeezys.es] yeezy slide [/url] which were announced today at the First International Conference on Indices Cities. The Deloitte company has developed this study, [url=https://www.adidas-yeezys.com.mx] yeezy boost [/url] together with the International Strategy and Action Office of the "Madrid Global" City Council, [url=https://www.dunks.fr] dunk high [/url] and its objective is to determine the position of Madrid in the context of global cities, [url=https://www.nike-dunks.de] nike high dunk [/url] contributing to defining the international development strategy of our city. From a methodological point of view, the study has used as its main working tool the numerous ranking, indices and classifications of cities that are published around the world by private companies, public administrations, consultancies, universities and the media. In order to effectively determine the position of Madrid, our city has been compared with 26 other cities in the world: 路In Europe: Amsterdam, Barcelona, 鈥嬧€婤erlin, Brussels, Frankfurt, London, Milan, Moscow and Paris, in addition to Madrid itself.路 In America: Chicago, Los Angeles, Miami, New York, Toronto, Buenos Aires, Mexico City, Rio de Janeiro and Sao Paulo. In Africa / Middle East: Dubai. In Asia: Beijing, Hong Kong, Seoul, Shanghai, Sydney, Singapore and Tokyo. Global Competitiveness IndexAnalyzed the ranking, and grouping the different indices in five different areas -quality of life, human capital, image, economic environment and external and internal connectivity- the Global Competitiveness Index was obtained, according to which Madrid is located between the15 main cities in the world, occupying position number 12 of the 27 analyzed, ahead of important...
×
×
  • Create New...