Entre fantasmas,maquillaje Jennifer Love Hewit:

T´Pol
Repostera-pastelera/o
Repostera-pastelera/o
Re: Entre fantasmas,maquillaje Jennifer Love Hewit

Mensaje por T´Pol » Vie 16 Abr 2010 18:38

Está en inglés, lo siento...(y es el maquillaje usado en la 4ª temporada), espero que os sirva :)

Skin Care
On the set, Dermalogica moisturizers and eye cream are used. (One example is Dermalogica mediBac clearing™ oil control lotion.) Hewitt also uses all Proactiv® Solution products; she is a spokesmodel for them. Renyer uses Comodynes® Original Makeup Remover wipes to remove make-up.
Foundation
Depending on the circumstances, Renyer uses Clarins Extra-Firming Foundation in #06 Praline or CoverBlend by Exuviance Skin Caring Foundation in Honey Sand.
Concealer
Renyer uses either Diorskin Sculpt Concealer in #002 Beige or Clarins Perfecting Touch #02.
Powder
T. LeClerc Loose Powder in Banane
Bronzer
Sugar™ Tropic Tan
Blush
Depending on the episode, Renyer uses Sugar™ Sweet Cheeks Baked Blush in Cupcake; Bobbi Brown Cream Blush Stick in pink tones, such as Desert Rose or Pale Pink; or Stila Convertible Color in pink, orange, or peach tones.
Eye Shadow
Every episode is different, says Renyer, so she uses these products for the different looks: Laura Mercier Eye Colour in mostly brown tones and sometimes in natural tones; Makeup For Ever Star Powder Eye Shadow or Make Up For Ever Diamond Powder Eye Shadow in the bronze colors; Lise Watier Eyeshadow Quartet in Toscana Terre and Mer; DuWop Eyes—Powder in Amber; Chanel Quadra Eye Shadow in browns.
Eye Liner
Bobbi Brown Creamy Eye Pencil in Black
Brows
Anastasia Brow Powder Duo in Brunette and Maybelline Great Lash® Mascara in Clear as a sealer
Mascara
Maybelline Volum’ Express® Washable Mascara and Lancôme Paris Définicils High Definition Mascara, both in black. Depending on the required look, emotion and environment, Renyer sometimes uses Lancôme Paris Définicils Waterproof High Definition Mascara in black.
False Lashes
Ardell Individual Lashes

Lips
Dior Lipgloss or Shiseido Lip Gloss in natural colors (try Cinnamon Shimmer or Rose Toffee); Clarins Gloss Appeal #00 Crystal; or CARGO Lip Gloss Duo in Xai Xai
Highlights / Countour
Renyer uses the light colors in the eye shadow palettes to highlight. She also uses Peter Thomas Roth anti aging eye luminator on eye brow and cheeks, with a brush. For contouring, she uses Sugar™ Tropic Tan and Sugar™ Tropic Tan Blush/Bronzer Duo.
Additional Information
For the avatar episode in Season 4, “Ghost in the Machine,” Renyer painted on a mask using a stencil and Wolfe Face Art & FX™ Essential Appetizer Palette in Neon/Metallix, which provided the fluorescent/blacklight colors she needed. “That was fun,” Renyer said.

Ana_86
Subjefa/e de cocina
Subjefa/e de cocina

Mensaje por Ana_86 » Vie 16 Abr 2010 18:40

ya sabemos que pestañas postizas llevaba!!!!!!

realmente me hubiera gustado mas que fueran suyas, pero no la recordaba yo en slqh el ultimo verano con esas pestañazas...
venga, alguna experta en potis in english, que traduzca al castellanooo

tap80
Repostera-pastelera/o
Repostera-pastelera/o

Mensaje por tap80 » Vie 16 Abr 2010 20:41

si las pestañas postizas son :
False Lashes
Ardell Individual Lashes
no tengo ni idea de donde se venden pero son pestañas individuales o almenos eso pone jajaja.

Karela
Cocinera/o
Cocinera/o

Mensaje por Karela » Vie 16 Abr 2010 20:47

yo ya conocía el cuerpo de esta chica, es muy muy guapa pero no tiene ningún tipazo, tiene un cuerpo normal y poco cuidado para tratarse de una actriz (que no digo yo que la chica esté muy bien igualmente, la comparo con las hollywoodenses)
adelgazó por su complejo... y con ropa ahora está estupendísima!!! antes no la sacaban de planos enteros porque tenía mucho culo (y se ve en la serie, no es la primera vez que me fijo) ahora está muy bien, como todo el mundo se tiene siempre más grasa aquí o allá a menos que estés en los huesos

Ana_86
Subjefa/e de cocina
Subjefa/e de cocina

Mensaje por Ana_86 » Vie 16 Abr 2010 20:50

yo me pillare las postizas de elf para el look, jajaja
lo voy a tomar como un look para hacerlo en mi canal....aver cómo me sale

kaddeshh
Repostera-pastelera/o
Repostera-pastelera/o

Mensaje por kaddeshh » Vie 16 Abr 2010 20:52

Aqui las venden: http://www.madamemadeline.com/online_sh ... asp?cat=19" onclick="window.open(this.href);return false;.

Si no recuerdo mal creo que lei a una chica del foro Vogue que ella solia comprar sus pestañanas postizas en esta web, asi que presupongo que envian a España, lo que ya no se es como salen los gastos de envio :duda:

Alieshara
Ayudanta/e de cocina
Ayudanta/e de cocina

Mensaje por Alieshara » Vie 16 Abr 2010 21:58

las venden en sitios de peluqueria y estetica,si alguna es de coruña le puedo decir donde :)

T´Pol
Repostera-pastelera/o
Repostera-pastelera/o

Mensaje por T´Pol » Vie 16 Abr 2010 22:00

Y yo me pregunto: ¿No vale cualquier otra marca de pestañas postizas? :nodigona:

Alieshara
Ayudanta/e de cocina
Ayudanta/e de cocina

Mensaje por Alieshara » Vie 16 Abr 2010 22:07

carmen83
Cocinera/o
Cocinera/o

Mensaje por carmen83 » Sab 17 Abr 2010 03:21

pues justo estaba pensando comprarme las pestañas individuales de mac :lol: la verdad es que le quedan preciosas.Les echaré un ojo a las webs que habeis colgado

Responder