No estoy entrando mucho estos días pero sabía que ya estabas de viaje, por acá muuuuucho frio, termino de escribirte y me voy a la camita un ratito.

teviro escribió:pareceme ven,agora quero que me mostres a folla de Varech.que esa non a vin,e quero que tamen me caigan as queixadasllviadorada77 escribió:![]()
![]()
HOLA TEVIRO,c**o ESTAS HOXE CHEGOUME A FOLLA DE CLEER E MAIS A DE VARECH....NON SEI CAL ME GUSTA MAIS...POR QUE A DE CLEER E UNHA PASADA...PERO A DE VARECH FIXOME CAER AS QUEIXADAS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAMOS QUE O PERCUTOR DE WALTER O LADO DO MEU UNHA MERDA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALA NI?AS A APRENDER EL GALLEGO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A escribilo casi no me atrevo pero entendelo, entedilo he c**o non quero que has demas pensen mal, eu de galega non te?o na dena.llviadorada77 escribió:teviro escribió:pareceme ven,agora quero que me mostres a folla de Varech.que esa non a vin,e quero que tamen me caigan as queixadasllviadorada77 escribió:![]()
![]()
HOLA TEVIRO,c**o ESTAS HOXE CHEGOUME A FOLLA DE CLEER E MAIS A DE VARECH....NON SEI CAL ME GUSTA MAIS...POR QUE A DE CLEER E UNHA PASADA...PERO A DE VARECH FIXOME CAER AS QUEIXADAS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAMOS QUE O PERCUTOR DE WALTER O LADO DO MEU UNHA MERDA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALA NI?AS A APRENDER EL GALLEGO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QUE GUSTOUCHE OU NON????????
![]()
![]()
![]()
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 20 invitados