
Mierda chicas.
He entrado a cherryculture para buscar el tel?fono y llamar y resulta que ya es demasiado tarde.
Han cambiado el estado de la orden y ahora están "queuing" en vez de "processing", así que ahora ya no hay marcha atráss, porque esto es lo que dice en su página sobre cancelaciones:
Canceling & Modifying Orders
Before you place your order, you can view the contents and the total amount in your shopping bag. Once your order has been successfully submitted, the order will be in a "Processing" status. This means your order has been sent to our warehouse. Once our warehouse begins to pack your order, the order will be in a "Queuing" status. When the order is completed and ready to ship, the status will then change to "Completed" and you will receive an email confirmation.
The ONLY TIME that you can cancel your order and receive a full refund is within the 24 HOUR period after you submitted your order.
The ONLY TIME that you can cancel your order and receive a store credit is during "Processing" status. Once your order enters "Queuing" or "Completed" status, store credit cannot be issued.
The ONLY TIME you can modify your order is during "Processing" status. Once your order enters "Queuing" or "Completed" status, no further changes can be made.
To cancel or modify an order you can email a Customer Service Representative. If you are canceling your order, an email confirmation will be sent to you once the order is cancelled. A full refund will be issued to your original form of payment. Please allow 3 - 5 days for the fund to appear on your card. If you are modifying your order, a new invoice can be printed by logging into your account.
If the order has been "Completed", we are unable to cancel or modify your order. You can return your items for a store credit. For more information on returns, please visit our Returns & Exchanges Policy.
Una vez que el estado sea "queuing" dice que ya no se puede cancelar. Lo gracioso del caso es que dice que para cancelar hay que mandar un mail a donde yo lo he hecho, y evidentemente no me han respondido, así que no sé cómo quieren que lo cancele.....
En fin. Ahora parece que ya no hay marcha atrás.
No sí si me han cargado el dinero en la tarjeta todavía (porque estoy en casa de mis padres y desde aquí no lo puedo mirar, en cuanto llegue a mi casa lo miro).
Desde luego, les voy a mandar otro mail para cagarme en to. Aunque no sirva de nada
Pero bueno, vosotras no os preocup?is. Pagad lo que teniais que pagar, y del resto ya me hago cargo yo, que ha sido un error mío.
Por cierto alipruja, no me ha llegado el mail. Joer, es que mi dirección es complicadita. Seguro que se lo estéais mandando a otra jajaja.
Si quieres volver a intentarlo, míndamelo aquí: UO168844(ARROBA)uniovi.es, que es mucho más fácil jajaja.
Pero bueno, si dices que has hecho el ingreso me lo creo, tampoco hace falta que env?es el justificante. Ya te aviso cuando me llegue a la cuenta.