MAS CHISTES...ES VIERNES:

Toda la Gastronomía a tu alcance
family_3355
Subjefa/e de cocina
Subjefa/e de cocina

Mensaje por family_3355 » 22 Jul 2005 22:20

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

LO QUE ME HE REIDO PONIENDOLOS Y LEYENDO LOS VUESTROS

:plas: :plas: :plas: :plas: :plas: :plas: :plas: :plas: :plas: :plas:

meloli
Cafetera/o
Cafetera/o

Mensaje por meloli » 23 Jul 2005 00:08

VA UN SE?OR POR LA CALLE CON UN PA?UELO NEGRO ATADO EN LA CABEZA (c**o SI TUVIERA UN DOLOR DE MUELAS) Y SE ENCONTRO CON UN AMIGO Y ESTE LE PREGUNTO QUE LE PASABA, LE CONTESTO QUE SE HABIA MUERTO SU SUEGRA Y EL OTRO LE DIJO QUE AHORA ENTENDIA LO DEL PA?UELO QUE ERA POR LUTO Y EL LE DIJO QUE NO QUE ERA PARA DISIMULAR PORQUE SI SE LO QUITABA NO PARABA DE REIRSE :dientes: :dientes:

:beso: :beso:

garbi?e
Repostera-pastelera/o
Repostera-pastelera/o

Mensaje por garbi?e » 23 Jul 2005 05:09

Queridu Fiu:

Pongote estes llinies pa que sepas que toy viva. Toy escribióndote despaciu porque se que nun yes pa lleer deprisa. Si recibes esta carta ve que llegote. Si non, dicesmelo y mandotela otra vez.

El tiempu por aqui nun ta mal: la semana pasa solo llovio dos seces; la primera tuvo lloviendo tres dies y la segunda cuatro.

Ya te mande la chaqueta, pero digote que el to tiu pepe dixo que si la mandébamos con los botones pesar?a muncho y el enviu seráa muy caru, asi que quitamosilos y metimostelos en el bolsu de adientro.

Por fin ya pudimos enterrar a to g?elu: alcontr?moslu cuando lo de la mudanza, taba metiu en el armariu desde el día aquel que nos gan? Xugando al escondite.

Cu?ntote que el otru día explotú la cocina de gas y To Pa y Yo salimos disparados del aire y cayimos afuera de la casa. ¿Qué emoción!. Yera la primera vez que tuo Pa y Yo salimos xuntos de casa. Vino el mídicu y p?some un tubin de cristal en la boca y díxome que no podía hablar en 10 minutos. To Pa quería comprai el tubin!

Perdona la mala lletra y les faltes de artograf?a; ye que yo me cans? de escribirte y ahora toi dictandoi a To Pa y ya sabes lo burro que ye.

Y hablando de To Pa ?que orgullosu ta!. Cu?ntote que ahora tien un buen trabayu, tien 500 persones por debaxu de el, ye el encargau de segar el cementeriu. El otru dia ley? en el peri?dicu que segun las encuestes, la mayoria de los accidentes ocurren a un Km de casa, asi que mud?monos más lejos. Nun vas a reconocer la casa. El sitiu ye muy guapu y hasta tengo llavadora, aunque no toi muy segura de que funcione. Ayer metú la ropa, tir? por la cadena y desde esi momento nun la volví a ver.

La tu hermana Xulia, la que se c así col su hombre, pari?. c**o tov?a nun se de que sexu ye nun puedo decirte si yes tio o tia. Si ye nena van llamala comu yo. Ella a la to hermana llamarala mam?. La otra hermana, pilar ta embaraxada de 5 meses. To Pa preguntoi si taba segura de que yera de ella.

Y por ultimu el To hermano Juanchu sigue tan despistao comu siempre; el otro dia cerr? el coche y dex? les llaves adientro y tuvo que dir 3 Km pa allí y 3 Km pa acá, a casa a por el duplicau; esi pa poder sacanos a To Pa y a Mi de adientro el coche.

El To Primu Paco casose y pasose toa la noche rezandoi a la mujer porque i dixeron que yera virgen.

?Recuerdas al To Amigu Antún? Ya nun ta más enesti mundu. So Pa morri? fai dos meses y c**o había pidio ser enterrau en el llagu, el probe Antún morri? cavando la poza en el fondu.

Bueno Fiu, nun te pongu dirección en la carta, perque nun la se. La xente que vivi? aqui antes llevé los n?meros pa non tener que cambiar de domiciliu.

Si ves a Día Remedios sal?dala de mi parte, si nun la ves no i digas na.

To Ma que te quier:

Carmina

P.D. : DIBA MANDATE 100 EUROS PERO YA CERR? EL SOBRE.

marianquiros
Jefa de cocina
Jefa de cocina
Ubicación:Un pueblecito extreme?o ....territorio fiel a los comanches
Contactar:

Mensaje por marianquiros » 23 Jul 2005 14:03

???MU`GUENO ?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ENTOAVIA" M' STOI RIENDU....... :lol: :lol: :lol: :lol:

Responder