***CATALANAS(Y QUIEN QUIERA)KEDADA*** edito menus:
- Nunna
- Subjefa/e de cocina
- Contactar:
Si, igualita que en el avatar, aunque de aqui al domingo igual puedo cambiar un montónnuriass escribió:Yo también tengo ganas de conoceros, a ti te conoceremos pronto, no???Nunna escribió:OK me parece genial llevar la foto porque yo no conozco a nadie, nadie, nadie......
Tengo ganas ya de veros..........![]()
![]()
estas como en el avatar??
![]()
![]()

- danemfi
- Subjefa/e de cocina
Copia al teu ordinador la imatge que ha posat Xaieta, després obre un powerpoint i enganxa la imatge, després ves a insertar imagenes (de la barra de dalt del programa (INSERTAR/IMAGEN/DESDE ARCHIVO) i insertes la imatge del teu avatar, la col·loques pel mig i després afegeix un cuadro de texto (esta a la barra de DIBUJO, normalment abaix), un quadre de text pel nom i l'altre pel nick...
Sembla complicat però no ho és... pas per pas!

- nuriass
- Repostera-pastelera/o
danemfi escribió:Copia al teu ordinador la imatge que ha posat Xaieta, després obre un powerpoint i enganxa la imatge, després ves a insertar imagenes (de la barra de dalt del programa (INSERTAR/IMAGEN/DESDE ARCHIVO) i insertes la imatge del teu avatar, la col·loques pel mig i després afegeix un cuadro de texto (esta a la barra de DIBUJO, normalment abaix), un quadre de text pel nom i l'altre pel nick...
![]()
Gracies, wapa!!!!!
Aquesta tarda amb temps ho probaré.

- Tinuca
- Repostera-pastelera/o
danemfi escribió:Copia al teu ordinador la imatge que ha posat Xaieta, després obre un powerpoint i enganxa la imatge, després ves a insertar imagenes (de la barra de dalt del programa (INSERTAR/IMAGEN/DESDE ARCHIVO) i insertes la imatge del teu avatar, la col·loques pel mig i després afegeix un cuadro de texto (esta a la barra de DIBUJO, normalment abaix), un quadre de text pel nom i l'altre pel nick...
![]()
Moltes Gràciessssssssssssssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja he fet la meva i la del meu costi ...