Pa reirse (ta en asturiano):
-
- Cocinera/o
QUERIDU FIU:
P?ngote estes llinies pa que sepas que toy viva. Toy escribióndote, despaciu, porque se que nun yes pa lleer deprisa. Si recibes esta carta ye que llegote, si non, dímelo y mandotela otra vez.
El tiempu aquí nun ta malu, la semana pasada solo llovi? dos veces, la primera vez , tuvo lloviendo tres dies, y la segunda cuatro. Mandete ya la chaqueta que quer?es, pero dígote que el tu tiu Pepe dixo que si la mandébamos con los botones puestos pesar?a munchu y el enviu seráa muy caru, así que quitamosilos y metimostelos n?el bolsu díadentro.
Por fin ya pudimos enterrar a to G?elu, alcontr?moslu cuando lo de la mudanza, taba metúu n?el armariu desde el día aquel que nos gan? xugando al escondite.
Cu?ntote, que el otru día explotú la cocina de gas, y to P? y Yo salimos disparaos pol aire, y cayimos afuera de casa, ¿Que emoción?, yera la primera vez que to P? y Yo salíamos xuntos de casa. Vino el mídicu, pues yo tenía fiebre, p?some un tub?n de cristal na boca y díxome que nun podía hablar en diez minutos, to P? quería comprai el tubu.
Perdona la mala lletra y les faltes díortograf?a, ye que cans? de escribite y ahora toy dictandoi a to P?, y ya sabes lo burru que ye. Y hablando de to P?, ?que orgullosu tú?. Cu?ntote que ahora tien un buen trabayu, tien cerca de 500 persones por debaxiu díel, ye el encargau de segar el cementeriu.
El otru día, to P? ley? n?el peri?dicu que, según les encuestes, la mayoría de los accidentes pasen a un kil?metru de casa, así que mud?monos más lejos. Nun vas a reconocer la casa. El sitiu ye muy guapu y ahora tengo hasta llavaora, aunque no estoy muy segura de que funcione, ayer metú la ropa, tir? de la cadena y desde esi momentu nun la volví a ver.
La to hermana Xulia, la que se c así con el su home, pari?, pero c**o tov?a nun se de que sexu ye, nun se decite si yes túu o tía. Si por fin ye ne?a, van llamala c**o Yo. Ella a la to hermana llamarai ?MAMA?. La otra hermana, Pilar, ta embarazada de 5 meses, y to P? preguntoi si taba segura de que yera de ella.
Y por último el tu hermanu Juanchu sigue tan despistau c**o siempre, el otru día cerr? el coche y dex? les llaves dentro, tuvo que caminar tras kilometros pall?, y otras tres p?acá hasta casa, po?l duplicau, pa poder sacamos a to P? y a Mi del coche.
El to primu Paco, casose y pasa to la noche rezandoi a la muyer, porque y dixieron que yera virgen. A quien nunca más vimos por aquí, ye al túu Carlones, el que morri? el a?u pasau. Ahora el que nos tien preocupaos, ye el tu perru, el Puski, emp??ase en correr detr?s de los coches que tan paraos.
?Recuerdes al to amigu Antún? Ya nun ta más n?esti mundu, so pa morri? fai dos meses y c**o había pediu ser enterrau n?el Llagu, el probe Antún, morri? cavando la poza en fondu.
Bueno fiu, non te pongo la dirección en la carta, porque no la s?, resulta que la xente que vivi? aquí llevé los n?meros pa nun tener que cambiar de domiciliu. Si ves a doña Remedios sal?dala de mío parte, si nun la ves, no idigas na.
To Mª que te quier, CARMINA
P.D. Diba míndate 100 euros, pero ya cerr? el sobre
P?ngote estes llinies pa que sepas que toy viva. Toy escribióndote, despaciu, porque se que nun yes pa lleer deprisa. Si recibes esta carta ye que llegote, si non, dímelo y mandotela otra vez.
El tiempu aquí nun ta malu, la semana pasada solo llovi? dos veces, la primera vez , tuvo lloviendo tres dies, y la segunda cuatro. Mandete ya la chaqueta que quer?es, pero dígote que el tu tiu Pepe dixo que si la mandébamos con los botones puestos pesar?a munchu y el enviu seráa muy caru, así que quitamosilos y metimostelos n?el bolsu díadentro.
Por fin ya pudimos enterrar a to G?elu, alcontr?moslu cuando lo de la mudanza, taba metúu n?el armariu desde el día aquel que nos gan? xugando al escondite.
Cu?ntote, que el otru día explotú la cocina de gas, y to P? y Yo salimos disparaos pol aire, y cayimos afuera de casa, ¿Que emoción?, yera la primera vez que to P? y Yo salíamos xuntos de casa. Vino el mídicu, pues yo tenía fiebre, p?some un tub?n de cristal na boca y díxome que nun podía hablar en diez minutos, to P? quería comprai el tubu.
Perdona la mala lletra y les faltes díortograf?a, ye que cans? de escribite y ahora toy dictandoi a to P?, y ya sabes lo burru que ye. Y hablando de to P?, ?que orgullosu tú?. Cu?ntote que ahora tien un buen trabayu, tien cerca de 500 persones por debaxiu díel, ye el encargau de segar el cementeriu.
El otru día, to P? ley? n?el peri?dicu que, según les encuestes, la mayoría de los accidentes pasen a un kil?metru de casa, así que mud?monos más lejos. Nun vas a reconocer la casa. El sitiu ye muy guapu y ahora tengo hasta llavaora, aunque no estoy muy segura de que funcione, ayer metú la ropa, tir? de la cadena y desde esi momentu nun la volví a ver.
La to hermana Xulia, la que se c así con el su home, pari?, pero c**o tov?a nun se de que sexu ye, nun se decite si yes túu o tía. Si por fin ye ne?a, van llamala c**o Yo. Ella a la to hermana llamarai ?MAMA?. La otra hermana, Pilar, ta embarazada de 5 meses, y to P? preguntoi si taba segura de que yera de ella.
Y por último el tu hermanu Juanchu sigue tan despistau c**o siempre, el otru día cerr? el coche y dex? les llaves dentro, tuvo que caminar tras kilometros pall?, y otras tres p?acá hasta casa, po?l duplicau, pa poder sacamos a to P? y a Mi del coche.
El to primu Paco, casose y pasa to la noche rezandoi a la muyer, porque y dixieron que yera virgen. A quien nunca más vimos por aquí, ye al túu Carlones, el que morri? el a?u pasau. Ahora el que nos tien preocupaos, ye el tu perru, el Puski, emp??ase en correr detr?s de los coches que tan paraos.
?Recuerdes al to amigu Antún? Ya nun ta más n?esti mundu, so pa morri? fai dos meses y c**o había pediu ser enterrau n?el Llagu, el probe Antún, morri? cavando la poza en fondu.
Bueno fiu, non te pongo la dirección en la carta, porque no la s?, resulta que la xente que vivi? aquí llevé los n?meros pa nun tener que cambiar de domiciliu. Si ves a doña Remedios sal?dala de mío parte, si nun la ves, no idigas na.
To Mª que te quier, CARMINA
P.D. Diba míndate 100 euros, pero ya cerr? el sobre
-
- Cocinera/o
EL FORNIQUEO
Al facer Dios al home, el barro escurriosei algo,
y de ahí esi piturrin que al probén quedoi colgando,
echose el Si?or p?tras pa comprobar bien la obra,
y al dai la vuelta al mu?ecu, vi? colgando aquella porra.
?Madre mía! ?Yo que fice!, pues nun lu puedo arreglar,
a nun ser que lu aproveche pa quei valga pa mexiar.
Porque, en principiu, el Si?or, si nun sei escapa la mano,
facialo desag?ar por el mismásimo ano.
Y ya tenemos a Ad?n, equipau con faltriquera,
que el tiempo camb?oi el nombre y hoy llamase collonera.
Al facer a la muyer, a la porra tuvoi miedo.......
y antes de quei colgara, empujola con el deu.
Pero tanto presion?, mientras miraba pa un sapu,
que non quedé colgadiella.. pero fizo? otro furaco..
¿Por el Dios que lo fund?, que me volví a equivocar!
?Fu? face? otro furaco xunto al que ti?n pa cagar!
P así el tiempo, y en Setiembre vino lo de la manzana,
si nun to? mal informau fuí un Lunes por la mañana,
y aquí encomienza la historia del asunto el "forniqueo".
Entamandolo Ad?n y Eva cuando diven de paseo;
?Ay, Eva!, nun sí que tengo pero to? muy quisquillosu,
ta pa caer el Inviernu y.... ?unde g?ardo yo esti cosu?.
Empicipien a pensar, y a Eva, muy campechana...
dio? la idea de apalpar y.. ?echoy mano a la campana!.
M?s cosa sorprendente, cuando la cosa cogía,
aquella chisma saltaba y hasta paez que crec?a.
?Ay, Ad?n del alma!.. tal paez que ye un cetru,
yo toi pensando cari?u, que si arriba nun la ates
va pensar el mundu enteru que naciste con tres pates.
Pos si que tamos arreglaos, esto si que me preocupa,
la "cosa" estir? tanto, que nun fa? falta la lupa, y.....
si anantes el g?ardala daba mucho que pensar,
imagínate está toch?. ?Onde lo vas a g?ardaré.
De entre les manos se escapa, escurrese y se entrisaya.
M?s ahora me acuerdo, ¿Por el mesmu Santo Tomás!,
Dios?n, cuando a ti te fizo... fizote un furaco de más.
Bien podríamos aprovechalu, y a falta de pocu trapu,
metete lo que pud?era, aprovechando el furacu.
Dichu y fechu; en sin pensar en un solu momentu,
solucionose el problema de g?ardar el instrumentu.
Dabayos tanto gustedn, el g?ardalu xuntu al ano,
que empezaron con el friu y g?ard?ronlo hasta el Verano,
y desde entonces p?ca y a pesar del gran progreso,
nun topamos mexor sitiu pa seguir g?ardando "eso".
Al facer Dios al home, el barro escurriosei algo,
y de ahí esi piturrin que al probén quedoi colgando,
echose el Si?or p?tras pa comprobar bien la obra,
y al dai la vuelta al mu?ecu, vi? colgando aquella porra.
?Madre mía! ?Yo que fice!, pues nun lu puedo arreglar,
a nun ser que lu aproveche pa quei valga pa mexiar.
Porque, en principiu, el Si?or, si nun sei escapa la mano,
facialo desag?ar por el mismásimo ano.
Y ya tenemos a Ad?n, equipau con faltriquera,
que el tiempo camb?oi el nombre y hoy llamase collonera.
Al facer a la muyer, a la porra tuvoi miedo.......
y antes de quei colgara, empujola con el deu.
Pero tanto presion?, mientras miraba pa un sapu,
que non quedé colgadiella.. pero fizo? otro furaco..
¿Por el Dios que lo fund?, que me volví a equivocar!
?Fu? face? otro furaco xunto al que ti?n pa cagar!
P así el tiempo, y en Setiembre vino lo de la manzana,
si nun to? mal informau fuí un Lunes por la mañana,
y aquí encomienza la historia del asunto el "forniqueo".
Entamandolo Ad?n y Eva cuando diven de paseo;
?Ay, Eva!, nun sí que tengo pero to? muy quisquillosu,
ta pa caer el Inviernu y.... ?unde g?ardo yo esti cosu?.
Empicipien a pensar, y a Eva, muy campechana...
dio? la idea de apalpar y.. ?echoy mano a la campana!.
M?s cosa sorprendente, cuando la cosa cogía,
aquella chisma saltaba y hasta paez que crec?a.
?Ay, Ad?n del alma!.. tal paez que ye un cetru,
yo toi pensando cari?u, que si arriba nun la ates
va pensar el mundu enteru que naciste con tres pates.
Pos si que tamos arreglaos, esto si que me preocupa,
la "cosa" estir? tanto, que nun fa? falta la lupa, y.....
si anantes el g?ardala daba mucho que pensar,
imagínate está toch?. ?Onde lo vas a g?ardaré.
De entre les manos se escapa, escurrese y se entrisaya.
M?s ahora me acuerdo, ¿Por el mesmu Santo Tomás!,
Dios?n, cuando a ti te fizo... fizote un furaco de más.
Bien podríamos aprovechalu, y a falta de pocu trapu,
metete lo que pud?era, aprovechando el furacu.
Dichu y fechu; en sin pensar en un solu momentu,
solucionose el problema de g?ardar el instrumentu.
Dabayos tanto gustedn, el g?ardalu xuntu al ano,
que empezaron con el friu y g?ard?ronlo hasta el Verano,
y desde entonces p?ca y a pesar del gran progreso,
nun topamos mexor sitiu pa seguir g?ardando "eso".
-
- Cocinera/o
No me gustaban mucho, la verdad, pero el viernes pasado fui a Los Cabos (Pravia) que era la fiesta y actuaban ellos. Son la caña, un concierto divertidisimo...Nancy escribió:Bruji ?te gusta La Cirig?e?a?
Para cada canci?n se vestian de manera diferente, hablaron con la gente,..., una gente muy enrollada.
A ver si encuentro alguna canci?n y os la subo para que la oigais.

-
- Jefa de cocina