Os gusta??????:

_StupendaM_
Cafetera/o
Cafetera/o
Contactar:

Mensaje por _StupendaM_ » 05 Ago 2008 16:52

Son Xuliiiiiiiiiiiiiiiiiiisimas :up: :up: :up: :up: meencanta la verde :plas: :plas:

TATA24
Cocinera/o
Cocinera/o

Mensaje por TATA24 » 05 Ago 2008 17:07

Pues a mi me gustan las rojas!!!

Por cierto te he enviado un privi., Mali!!! :wink:

lamaladelcuento
Cocinera/o
Cocinera/o

Mensaje por lamaladelcuento » 05 Ago 2008 17:08

yo me kedo con la roja!!! :lol:

coco72
Subjefa/e de cocina
Subjefa/e de cocina

Mensaje por coco72 » 05 Ago 2008 17:22

Yo he pedido la verde. Y tambiénla paleta verde de ojos. Desde hace meses estoy enamorada de ellas

Aqui os pongo lo que tiene cada una. Me gusta porque viene con una mini-mofeta y con una mini- 219

Código: Seleccionar todo

Brush Sets 

5 Advanced Brushes (LE) Black handles & ferrules in a green nylon rectangle bag 

-187SE - A large full circular brush used for lightweight application and blending of face powder or pigments. Use to create soft layers or add textures. Made from a soft blend of goat and synthetic fibres. 
-168SE - For expert application of cheek contour. This brush is a large angled contour - the fibers form a buffed edge and are soft and firmly bundled. 
-212SE - Lines and define the eye with colour. Firmly bristled, flat of shape; applies colour in a stroke to provide instant definition. Use with powder, liquid or cream products. Synthetic. 
-219SE - For precision shading on lid, in eye crease or along lash line. The soft, smooth fibers of this brush are gathered into a pencil-shaped tip. It is ideal for blending eyeliner into eye shadow to create a smoky looking eye. 
-275SE - For applying and blending eye shadow. This brush has soft, smooth fibers and a full, angled design. 

5 Advanced Brushes (LE) Black handles & ferrules in a purple nylon rectangle bag 

-187SE - A large full circular brush used for lightweight application and blending of face powder or pigments. Use to create soft layers or add textures. Made from a soft blend of goat and synthetic fibres. 
-168SE - For expert application of cheek contour. This brush is a large angled contour - the fibers form a buffed edge and are soft and firmly bundled. 
-212SE - Lines and define the eye with colour. Firmly bristled, flat of shape; applies colour in a stroke to provide instant definition. Use with powder, liquid or cream products. Synthetic. 
-219SE - For precision shading on lid, in eye crease or along lash line. The soft, smooth fibers of this brush are gathered into a pencil-shaped tip. It is ideal for blending eyeliner into eye shadow to create a smoky looking eye. 
-275SE - For applying and blending eye shadow. This brush has soft, smooth fibers and a full, angled design. 

5 Basic Brushes (LE) Black handles & ferrules in an orange nylon rectangle bag 

-129SE - All-purpose for blush or face powder. This brush is particularly good for blush application. The fibers are soft and form a full, rounded shape. 
-190SE -Pro-quality. A foundation brush designed to create even finish, flawless look. Works well with any M?A?C foundation, including Studio Fix and Studio Tech. . A professional-class foundation brush designed to provide a smooth, even finish, flawless look. Use to apply, distribute, and blend foundation into all areas in the face. 
-224SE - For controlled eye shadow application. This brush has soft fibers which taper to form a medium size dome shape. 
-242SE - For powder, concealer or emollient-based product application. This brush has firm fibers carefully shaped to form a rounded edge for a smooth, even finish. 
-266SE - For creating sharp, precise lines. This brush has fibers which are carefully arranged to form a perfect angle. 

También llegarán pigmentos. Todos EL aunque viene repetido el Jardin Aires
Imagen

Circa Plum Midtone purple with pink pearlized pigments (Frost)
Gilded Green Midtone green with gold pearl (Frost)
Jardin Aires Tan with gold pearl (Frost)
Royal Flush Midtone red (Frost)
Steel Blue Pale midtone blue (Frost)
Tea Time Rich bronze (Frost)

Luego os pongo más fotos de esta colección
:beso:

coco72
Subjefa/e de cocina
Subjefa/e de cocina

Mensaje por coco72 » 05 Ago 2008 17:32

éstos son polvos compactos, de cuatro colores
Imagen

Paletas para labios, muy chuli la amarilla con los tonos nude
Imagen

La paletas de ojos, me ped? la verde
Imagen

Otra foto de los sets de brochas
Imagen

Unas barras de labios que no me hacen til?n
Imagen

Estos son iluminadores, lo que no tengo claro es si son en polvo o crema. El violeta p?rpura me gusta pero no creo que lo compre
Imagen

Todo sacado de Maccounter y éstos a su vez de Temptalia y Spektra

coco72
Subjefa/e de cocina
Subjefa/e de cocina

Mensaje por coco72 » 05 Ago 2008 17:38

He encontrado otra foto de los iluminadores. Parecen en crema... serán c**o los multiples de Nars?
Imagen

Imagen

Imagen

Y chuaches de los pigmentos. También están los de las paletas pero me da pereza colgarlas
Imagen
Imagen

Patry82
Repostera-pastelera/o
Repostera-pastelera/o
Contactar:

Mensaje por Patry82 » 05 Ago 2008 17:56

Donde???
cuando???
cuanto?????
:nodigona: :nodigona: :nodigona:

Masquemala
Subjefa/e de cocina
Subjefa/e de cocina

Mensaje por Masquemala » 05 Ago 2008 17:58

TATA24 escribió:Pues a mi me gustan las rojas!!!

Por cierto te he enviado un privi., Mali!!! :wink:
:lol: :lol: ya le?e, q cuando t he contestado no sabia de que hablabas!! :lol: luego t vuelvo a contestar

Masquemala
Subjefa/e de cocina
Subjefa/e de cocina

Mensaje por Masquemala » 05 Ago 2008 18:00

Patry82 escribió:Donde???
cuando???
cuanto?????
:nodigona: :nodigona: :nodigona:
:lol: donde... pues en Mac
cuando? en teoria es una coleccion q saldra a finales d verano
cuanto?? pues no lo se en euros.. a mi me lo han dixo en dolares , 50$ para ser exastas. :wink:

Patry82
Repostera-pastelera/o
Repostera-pastelera/o
Contactar:

Mensaje por Patry82 » 05 Ago 2008 18:05

sastamente a finales es antes de spetiembre?? pq pa empezar a rpobar brochitas g¿enizimas de mac.. con las de bolso me va bien!! :lol: :lol: :lol:

Me gustan los pigmentos... me gustan los polvitos.. me quiero ir a vivir a eeuu :cry: :cry: :cry:

Responder