como veis mi menu?:
-
- Pinche de cocina
MUCHAS FELICIDADES!!!!!
No me había fijado nunca que eres de Arbucies, que bueno. Este verano he estado all?.
Mi marido tiene familia all?, a lo mejor les conoces. Rosa Carbonell, la que tiene el herbolario es prima de mi marido.
Y los que tienen un restaurante "Masferrer" en Sant Feliu de Buixalleu, también. El se llama Guifr? y además es anticuario de muebles y tiene una tienda en Arbucies.
Bueno, que soy una pesada, el menú me parece buenísimo, espero que seais bastantes porque sino saldrán rodando tus invitadas, jejejeje.
Ya me dirés si les conoces, me ha hecho mucha ilusión darme cuenta de que eres de all
No me había fijado nunca que eres de Arbucies, que bueno. Este verano he estado all?.
Mi marido tiene familia all?, a lo mejor les conoces. Rosa Carbonell, la que tiene el herbolario es prima de mi marido.
Y los que tienen un restaurante "Masferrer" en Sant Feliu de Buixalleu, también. El se llama Guifr? y además es anticuario de muebles y tiene una tienda en Arbucies.
Bueno, que soy una pesada, el menú me parece buenísimo, espero que seais bastantes porque sino saldrán rodando tus invitadas, jejejeje.
Ya me dirés si les conoces, me ha hecho mucha ilusión darme cuenta de que eres de all
-
- Subjefa/e de cocina
-
- Jefa de cocina
-
- Ayudanta/e de cocina
-
- Jefa de cocina
- Contactar:
-
- Subjefa/e de cocina
- Ubicación:vivo enMadrid pero soy de Segovia (mi Th es la 21) y tengo la bifinnet
-
- Repostera-pastelera/o
EI! M'ENCANTA EL TEU MEN?..
DE FET VAIG POSAR UN TEMA DEMANANT AJUDA PER UN DINAR DE 14 PERSONES QUE TINC CASA EL PROPER DIA 12 I QUE NECESSITO DEIXAR FET EL DIA ABANS. EM VAN DIR QUE MIRES LES TEVES IDEES I M'ENCANTA.
EM PERMETS UNES QUANTES PREGUNTES?
* EL BOMBONS DE PERNIL ELS POSES A LA NEVERA O CONGELADOR?
* LES MINITRUITES COM LES FASÍ AMB MOTLLES AL FORN?
* LA QUICHE LAS FETA TU? EM PODRIES PASSAR LA RECEPTA? ES POT FER EL DIA ABANS?
* RECEPTA DE LES ESPIRALS...
* LES BOLETS DE MEL? AMB PERNIL LES DEIXES FETES DINS DEL MEL? I POSES EL PERNIL A PART O JA LES MONTES JUNTES AMB ESCURADENTS?
EN FI JA S? QUE DEUS ESTAR LIADA, PERO SI EM POGUESSIS DONAR UN COP DE M?...
MOLTES GR?CIES I FELICITATS PER LA TEVA "AJUNTADA"!!
DE FET VAIG POSAR UN TEMA DEMANANT AJUDA PER UN DINAR DE 14 PERSONES QUE TINC CASA EL PROPER DIA 12 I QUE NECESSITO DEIXAR FET EL DIA ABANS. EM VAN DIR QUE MIRES LES TEVES IDEES I M'ENCANTA.
EM PERMETS UNES QUANTES PREGUNTES?
* EL BOMBONS DE PERNIL ELS POSES A LA NEVERA O CONGELADOR?
* LES MINITRUITES COM LES FASÍ AMB MOTLLES AL FORN?
* LA QUICHE LAS FETA TU? EM PODRIES PASSAR LA RECEPTA? ES POT FER EL DIA ABANS?
* RECEPTA DE LES ESPIRALS...
* LES BOLETS DE MEL? AMB PERNIL LES DEIXES FETES DINS DEL MEL? I POSES EL PERNIL A PART O JA LES MONTES JUNTES AMB ESCURADENTS?
EN FI JA S? QUE DEUS ESTAR LIADA, PERO SI EM POGUESSIS DONAR UN COP DE M?...
MOLTES GR?CIES I FELICITATS PER LA TEVA "AJUNTADA"!!